Elämyksiä tehdään sydämellä

A&S Ravintoloiden yhteinen tavoite on tehdä jokaisesta vierailusta asiakkailleen ikimuistoinen. A&S Ravintoloiden maine Suomen johtavana elämysravintolaperheenä on pitkän työn tulos. Hyvä palvelu on olennainen osa onnistunutta ravintolavierailua. A&S Ravintoloissa asiakkaalle halutaan kuitenkin tarjota hieman enemmän.

Ainutlaatuinen kokonaisuus

Elämys syntyy ravintolan taustatarinasta, joka näkyy, kuuluu, tuntuu, maistuu ja tuoksuu läpi koko vierailun. Uniikit ravintolat antavat sisustuksellaan tunteen elämyksestä ja aitoudesta. Ruoka valmistetaan itse alusta loppuun ja käytetään mitä erilaisimpia tarjoilutapoja ravintoloittain. Juomat noudattavat samaa elämyksellistä linjaa. Henkilökunnan asustus kuuluu myös osana teemaan. Usein saamme palautetta, jossa asiakas on tuntenut olevansa aivan toisessa maailmassa, eikä keskellä Helsinkiä.

Aitoa ja persoonallista palvelua

Elämys sanana on mahtipontinen. Käytännössä se tarkoittaa lukuisten pienten, mutta tärkeiden asioiden tekemistä oikeassa paikassa ja oikeaan aikaan. Tavoitteemme on antaa itsestämme asiakkaan eteen aina vielä vähän enemmän. Elämyksen tekemisessä avainasemassa on henkilökunta. Palvelutapahtuman helpottamiseksi on kehitelty lukuisia yllätyksellisiä apuvälineitä, mutta tärkein työkalu on ehdottomasti sydän. Ainutlaatuinen ravintolaelämys syntyy, kun odotukset vielä ylitetään.

Tervetuloa elämysravintoloihimme!

Marko Huttunen

Palvelu- ja elämysjohtaja
A&S Ravintolat

 

 

 

 Palvelu- ja elämysjohtaja Marko Huttunen

Jotta vierailu olisi asiakkaalle ikimuistoinen, tehdään tavoitteen eteen kovasti töitä. Tämän työn koordinointi- ja kehitystehtävissä onkin mies monen A&S Elämyksen takaa, Marko "Poolo" Huttunen, A&S Ravintoloiden Elämysjohtaja. Kyseessä oli uraauurtava nimitys, sillä Marko on suomalaisen ravintola-alan kautta aikojen ensimmäinen elämysjohtaja.